24 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni yila hazirim

Yeni yil geliyor, hazirliklar basladi, bir heyecan var nedenini hala cozemedim, taa eskilerden kalma... Sanki cok heyecanla okudugum kitabin, devam baskisi cikacakmis da onu bekliyormusum gibi... Gecmisini bildigim, dersler aldigim - ya da alamadigim-, ama gelecegine de umutla ve merakla baktigim...
Bir iki dilek var aklimda, tutmayi dusundugum :)), bu gece hepsini bir toparlayip gonderecegim evrene, ya tutarsa gelenegiyle...
Ama diliyorum ki, hepimizin, yilbasi agaci gibi suslu ve nese veren, yilbasi sofrasi gibi zengin ve keyifli bir yeni yili daha olsun...
Kalin sevgiyle ve saglikla...









Notlar:
- 5 sene once, esim beyaz cam agacini ilk sectiginde olur mu canim demistim ama kendisi 'en begendiklerim' arasinda yerini aldi.
- Sicak sarap yaptim, iste icindekiler ve yapilisi:
1 adet portakal
5 adet tarcin kabugu
10 adet karanfil
1 tatli kasigi zencefil tozu ( dilerseniz kuru zencefil de koyabilirsiniz)
1 adet lime ( ben buzlukta mutlaka bulunduruyorum kendilerini)
1 adet elma
1 adet muskat (rendelenmis)
5 adet kakule (kabuklari cikarilmis)
2 kasik bal
2 kasik esmer seker (cok tatli seviyorsaniz daha da ekleyebilirsiniz tabii)
2 adet gayet ucuz kirmizi sarap
Dilediginiz kadar votka *aldigi kadar demiyorum :))
Votka haric tum malzemeleri bir tencerede karistiriyorsunuz ve cok kisik ateste (kaynamamasi gerekiyor) arada sirada karistirarak isitiyorsunuz. Icmeden once de votkayi ekleyip, biraz da bu sekilde  isitip, sicak bir sekilde keyifle yudumluyorsunuz. Servis yaparken bardaginiza taze badem ve kuru uzum de koyarsaniz pek guzel oluyor). 
Afiyet olsun

1 yorum: