2 Şubat 2013 Cumartesi

Anne Eli...

Evde bir harekettir gidiyor... Ağbimin eşi, ki ben ona 'Yenge' derim :) ve annem, bir ay once evimin yolunu buldular sonunda ve ben de keyifli bir yeni yil gecisi yapmis oldum... Evde 3 hatun, bazen sevgili Selin'in katilimiyla 4, durmadan birseyler örüp, durmadan yemekler yapiyoruz...

Sonuç;

1- Cok mutluyum
2- Cok kilo aldim!!! (Dün itibariyle Karatay diyetine başladım)
3- Örgü örme tekniklerini, triklerini, nasil kaliteli ip seçilir, hangi şiş veya tığ ile örmek gerekir konularinda seviye atladim :) (İpleri Harbiye'de Galeri 77'den almaya başladım, tavsiye ederim, bambaşka bir dünya orası)
4- Asagidaki guzelliklere sahip oldum

Aksiyonlara devam, yaşasin "knitting bees" :)

Sevgiyle kalin


Pişi tarifini bilahare vereceğim, mayasız ve çok kolay...

Anne eli tabiki örtüyü gayet düzenli bir şekilde kanepeye örttü!!!



Ve tabiki ben de örtünün doğal geleceğini fotoğraflamak istedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder