20 Şubat 2013 Çarşamba

I love you Burt!


Evet itiraf ediyorum, O'nu seviyorum hatta müptelası oldum bile denilebilir. Öyle yumuşak, öyle güzel kokulu ki, beni kendimden alıyor, iyi hissettiriyor...

Yanlış anlaşılmasın, bahsettiğim doğal, organik, çevre dostu ve genelde bal özlü bakım ürünleri yapan "Burt's Bees" markası :)). Kendisini ilk keşfim, 6 yıl önce eşimin, bitmesine çok yakın dudak nemlendiricisi oldu. Denediğimde ve "bu benim olmalı" dediğimde, evde kapanın elinde kalıyordu ki o yıllarda bu marka Türkiye'de henüz bulunmamaktaydı!!!

Şimdi ise Boyner mağazalarında satılmakta ama eğer imkanınız varsa yurtdışında çok daha uygun fiyatlara alabiliyorsunuz.

Ürünlerin oluşumunun hikayesi de şöyle: Yıl 1984, sevgili Bay Burt Shavitz, kendi halinde, arıcılık yapan ve bu arılardan elde ettiği balları da kavanozlayıp kamyonetinin arkasında satan bir yalnız adam... Birgün yine kamyonetiyle yollara düşmüşken, otostop yapan bir kadına rastlıyor ve kamyonetine alıyor... Yalnız kadın ise Bayan Roxanne Quimby... Tanışma, hoşlanma, görüşme, sohbet-muhabbet derken aralarında bir aşk doğuyor ve doğal hayatı birlikte yaşamaya karar veriyorlar. Bizim Burt arılarıyla meşgul olurken, Roxanne -akıllı ve girişimci kadın- olayı nasıl paraya çevireceğini düşünüyor ve bu bal ve wax'lardan bir takım kremler üretmeye başlıyor. Ürünler herkes tarafından çok beğeniliyor ve 2007 yılında 925 milyon dolara Amerika'nın büyük bir kozmetik şirketi olan Clorox firması tarafından satın alınıyor. Bu arada söylemeyi unuttum, tabii bu doğal hayatın ve aşkın arasına çok para girince, 1999 yılında bizim Burt ve Roxanne ayrılma kararı alıyor. Burt'cüğüm sadece 4 milyon dolar koklayabiliyor bu paradan. Ama olsun, o hala arıları ile mütevazi yaşantısına mutlu bir şekilde devam ediyor... Tabi Roxanne de dünyayı dolaşarak, parasını sevdiği şehirlerde gayri menkule dönüştürüyor, yani o da gayet mutlu bir şekilde hayatına devam ediyor... İşte bu mutluluktan (!!!) aşağıda birkaçını görebileceğiniz, taaa bana kadar ulaşan ürünler ortaya çıkıyor...

Detaylı ve abartısız hikayeyi buradan öğrenebilirsiniz :)))

Bir bakın şu güzelliklere:

Yumuşacık ve sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder